شرح وظایف
1- مدیریت فرایندهای منتهی به شاخص های معاونت های هفت گانه شامل شاخص های هیات امنا، رتبه بندی دانشگاه های کشورهای اسلامی ، ارزیابی خرد علم وفناوری و....
2- راه اندازی سامانه همراه سلامت (GIS)
3- سرشماری الکترونیک اطلاعات مربوط به تسهیلات بهداشتی، درمانی در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی به صورت شش ماهه
4- مدیریت فرایند (کنترل، نظارت و صحت سنجی) گرد آوری الکترونیک آمار و اطلاعات ثبت شده مربوط به فعالیتهای بیمارستانی کلیه بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی خصوصی، خیریه ، نیروهای مسلح و ... در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی به صورت ماهانه
5- آموزش حضوری و چهره به چهره کلیه نمایندگان آماری کلیه بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی در جهت استحصال صحیح شاخصها
6- برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه کارشناسان دارای پست آمار استخدام در دانشگاه جهت توانمندسازی کارکنان و برگزاری دوره بازآموزی برای کلیه رابطین
7- مدیریت اطلاعات و شاخص های مربوط به ستاد سفر
8- پاسخگویی به نیاز های آماری مدیران سطوح مختلف دانشگاه
9- طراحی و به روز رسانی دشبورد الکترونیک شاخص های آماری مربوط به ریاست دانشگاه
10- ایجاد بانک اطلاعات پرسنلی به طور ماهیانه بوسیله ارتباط نرم افزار کارگزینی مربوطه با سیستم جامع اتوماسیون آماری
11- ایجاد بانک اطلاعات مربوط به دانشجویان، آموزش کارکنان از طریق ایمپورت اطلاعات در بازه های زمانی مورد نظر در سامانه اتوماسیون آماری
12- تهیه دشبورد الکترونیکی شاخصهای بیمارستانی بطور ماهانه و ارسال به بیمارستانها جهت مشاهده وضعیت موجود و پیش بینی آینده با استفاده از گزارشات آماری به صورت تجزیه و تحلیل داده ها، رسم نمودار و جدول به منظور مقایسه روند کار در طی سالهای مختلف جمع آوری
13- تهیه و ارسال آمار و اطلاعات در سطح دانشگاه به وزارت بهداشت، سازمانهای وابسته و غیر وابسته در سطح استان